Control Voluntar pentru Operatorii Economici
Completează formularul dacă ai nevoie de consultanță specializată în domeniul protecției consumatorilor.
Formular Reclamații Întârziate
Completați formularul dacă reclamația dvs. nu a primit răspuns în termenul legal
Soluționarea Alternativă a Litigiilor. Ce este S.A.L. ?
Mecanism alternativ sistemului judiciar, a litigiilor naționale și transfrontaliere
30 octombrie 2024
1 februarie 2024
31 ianuarie 2024
Depune o reclamație online
Puteți depune o sesizare standard, cu număr de înregistrare, având regim juridic conform
"Procedurii generale privind rezolvarea reclamațiilor consumatorilor" sau
puteți efectua o informare rapidă, fără regim juridic, constituind posibilă bază pentru controalele și verificările tematice
ANPC a amendat cu aproape 200.000 lei comercianții de obiecte din metale prețioase din Sibiu
În perioada 04-06.09.2023, comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), însoțiți de specialiștii Direcției Metale Prețioase Pietre Prețioase și Proces Kimberley, din...
ANPC a verificat aproape 100 de operatori economici din județul Sibiu, în doar două zile
În perioada 04-05.09.2023, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o amplă acțiune de control la operatori economici de pe raza județului Sibiu...
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
27 noiembrie 2024
22 noiembrie 2024
21 noiembrie 2024
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a început, sub genericul ”Academia Comisarilor”, o serie de ample acțiuni de control, în care comisarii debutanti au posibilitatea să se specializeze și să învețe meserie, în teren, de la președintele instituției, Horia Constantinescu, și directorul general Paul Anghel – inițiatorii programului.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a demarat operațiunea ”Caravana consumatorilor”, un proiect care își propune realizarea unei abordări de control unitare, la nivelul tuturor structurilor teritoriale ale instituției, astfel încât intensitatea și frecvența acțiunilor de verificare a operatorilor economici din întreaga țară să păstreze același ritm al desfășurării.
Cu toții vrem produse și servicii de calitate zi de zi. Vrei să ne ajuți să ne asigurăm că totul este în ordine? Devino voluntar ANPC! Vei merge pe teren, vei documenta fotografic eventualele nereguli, le vei comunica, iar ANPC se va ocupa de facilitarea remedierii lor. Împreună, ne asigurăm că beneficiem de cea mai bună experiență de consumator și responsabilizăm operatorii economici. Avem toți de câștigat!
Insolvența persoanelor fizice
Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile.
Acest proiect este cofinanțat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 (POCA)
Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue. Site-ului web al Programului Operațional Capacitate Administrativă http://www.poca.ro. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.
AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR
ANPC
LINK-URI UTILE
ACCES RAPID
Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București
Program: Luni – Joi: 08:00 – 16:30 | Vineri: 08:00 – 14:00