INFO RECLAMATII
Cum faceți o reclamație?
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.
FORMULAR DE SESIZARE ONLINEINFO- util
- Campania de conștientizare la nivel mondial privind riscurile pentru copii a bateriilor de tip pastilă
- Campania de conștientizare la nivel mondial privind rechemarea de la a consumatori a produselor periculoase
- Anexele procedurii noi de analiza si marcare a obiectelor si bijuteriilor din metale pretioase
- Comerțul online: Comisia și autoritățile de protecție a consumatorilor solicită informații clare cu privire la prețuri și la reduceri
- Ghidul cumparatorului de bunuri din metale pretioase si/sau pietre pretioase
- Actiunea de supraveghere a pietei pentru anvelope 2015 (MSTyr15)
- Comisia Europeană a lansat campania de constientizare privind eficiența energetică “Economie la energie”
- In data de 11 aprilie 2018, Comisia Europeana a publicat pachetul legislativ “Noile avantaje pentru Consumatori” care are drept scop cresterea nivelului de protectie a consumatorilor prin oferirea de drepturi suplimentare acestora
Descarca placheta cu telefonul consumatorului
AGENDA CONDUCERII ANPC
Comunicat de presaIn conformitate cu Legea nr 62/2011 a dialogului social, ieri, 05.12.2019, ora 14:00, a avut loc o i.. citeste tot
Comunicat de presaAcțiunea de sortare si sigilare a documentelor coordonată de comisarul sef regional, comisarii sef.. citeste tot
ANPC a inițiat o serie de discuții cu furnizorii de utilități publiceAstăzi, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a demarat o serie de discuții cu .. citeste tot
Atentie la cumparaturile de Black FridayReducerile mari de pret, intr-o anumita perioada, sunt binevenite atat pentru consumatori, cat si pe.. citeste tot
Reprezentanţii asociaţiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici, conform art.42 din O.G. nr. 21/1992.



click pe imagini pentru marire