Tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului

Alte probleme descoperite de ANPC la camerele unui hotel de top din centrul Capitalei

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a extins verificările la camerele Hotelului Radisson Blue din București și pe 11 februarie 2022, pentru a vedea modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor de către operatorul economic S.C. Nemo Investement Vehicle S.A., deținătorul acestuia, dat fiind cele constatate cu o zi în urmă, în unitatea de cazare de 5 stele.
 Au fost controlate alte 94 de camere, la 46 dintre ele înregistrându-se nereguli importante, respectiv, la aproape jumătate din totalul celor verificate în aceeași zi.
” Altă zi, altă stea care cade! 
Dacă o ținem tot așa, ajungem să aducem stele de pom de iarnă, de acasă. 
Este de toată jena! 
Vom face adresă către autoritățile competente, pentru a fi reevaluată clasificarea acestui hotel, poate va rămâne cu o stea și jumătate. Restul le va găsi pe cer, în prima noapte senină!” – Horia Constantinescu, președintele ANPC.
În urma verificărilor, comisarii ANPC  au aplicat încă o amendă contravențională, în valoare de 10.000 lei, și au dispus oprirea temporară a prestarii serviciilor pentru cele 46 de camere cu deficiențe,  până la remedierea acestora.
Neregulile constatate au fost:
  • existența unor pereți murdari
  • utilizarea unor piese de mobilier cu porțiuni exfoliate, pătate sau rupte.

Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București

Program: Luni – Joi: 08:00 – 16:30 | Vineri: 08:00 – 14:00


Copyright © 2024 | Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Sari la conținut