GUVERNUL ROMÂNIEI
AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU
PROTECȚIA CONSUMATORILOR

Telefonul consumatorului
0219551

Tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului
GUVERNUL ROMÂNIEI
AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU
PROTECȚIA CONSUMATORILOR

Telefonul consumatorului
0219551

Tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului

În urma acțiunii de control efectuată la un fast food din sectorul 2 al Capitalei și a neregulilor majore depistate acolo de echipa de comisari ai Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), vicepreședintele Mihai Culeafă își propune să verifice periodic aceste tipuri de unități, dat fiind importanța lor pentru persoanele aflate în mișcare, în criză de timp, sau cu posibilități financiare reduse.

Astfel, în contextul terminării perioadei vacanțelor și intensificării activității în București, echipe de control coordonate de vicepreședintele Mihai Culeafă, vor supraveghea modul în care covrigăriile, patiseriile, shaormeriile, de pe raza Capitalei, își desfășoară activitatea, astfel încât clienții obișnuiți ai acestora, muncitori, taximetriști, elevi și studenți și alte categorii sociale, obișnuiți consumatori ai locațiilor menționate, să beneficieze de condiții normale de servire.

”Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri și străbăteam țara în lung și în lat. Nu de puține ori, împreună cu șoferii noștri ne opream și mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Și noi eram clienți obișnuiți ai acestor chișcuri și îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogrană, care este preferata mea.
Acum, de când particip la acțiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spații dedicate alimentației publice.

Și astăzi sunt oameni mulți care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă.
Și pentru că aceste locații sunt numeroase, mici, dar cu o mulțime de clienți, trebuie să avem grijă ca servciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziție de un restaurant.

De aceea, îi invit pe toți cei care constată probleme, să îmi transmită, pe contul meu de facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informații despre locația unde văd că lucrurile nu sunt în regulă și imediat vom verifica locația cu pricina.
Până atunci, în fiecare zi, voi fi pe teren, împreună cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfășoară aceste activități” – Mihai Culeafă, vicepreședinte ANPC.